David’s view on marriage

David e „luat” deja, cum s-ar zice, stie deja ca o sa se marry cu Julia, pe care a cunoscut-o cand avea 6 saptamanai (ea avea trei). image10.jpg

Cine mai tine minte cand a fost primul sarut? Eniuei, sentimentele sunt impartasite, amandoi asteapta sa creasca mari sa se poate legaliza 🙂 Si l-am luat intr-o zi de la gradi pe fiu-miu, care m-a zis ca azi a sarutat-o pe obraz pe Selena, „…but only on the cheek, and I was only practicing for when I marry Julia.” Sper sa nu-si ia doua neveste, desi nu m-as mira, ca la Zoo Tycoon a pus intr-o zi trei girafe impreuna , „so when one is sleeping, the other two can keep eachother company”. Hugh Heffner would be so proud :))

Addictions

Auzisem ca al doilea copil e mai independent de primul, ca daca primul e mai atasat de mama, al doilea va fi mai atasat de tata… Draci, poate la altii, ca io am reusit sa am unul chiar mai mamos decat David (a se nota ca multa vreme s-a crezut ca asa ceva nici macar nu e posibil). Anyway, cat am fost la seminar, a stat acasa cu tat-su, n-a mancat, m-a asteptat, inca cu ochii pe usa, cica… cand am venit si m-a vazut… jeez , pai cand l-am conectat la sursa de hrana deja dadea ochii peste cap, ca un drogat. Si si-a luat doza si s-a culcat. 🙂

Unprepared… again and again

Ziceam ca m-a luat pe nepregatite faptul ca lui David i se misca primul dinte. Ei bine, tocmai m-am intors de la biblioteca, de la un seminar dedicat parintilor ai carui copii incep anul asta Kindergarden. Si-atata-s de pregatita, ca nu trecusera mai mult de 15 minute de cand eram acolo, si tanti vorbea frumos de goals, si Maths, si Science, si, si, si…. mie mi s-au umplut iarasi ochii de lacrimi, imi vedeam cupilul cu un ghiozdan mare in spate in curtea scolii… Copilul meu care s-a desprins tot mai multi si mai mult de noi si anul asta merge la Kindergaden, si nu mi-e ca n-o sa faca el fata, chiar deloc, mi-e ca nu fac io fata… chiar deloc. 🙂