Mother’s Day

Duminica trecuta a fost Mother’s Day, si-am primit asta:

IMG_6859

E rama-magnet pe frigider, si cupilu’ a zis cu mandrie cu nuanta de martir in glas ca i-a luat TREI zile sa faca rama la scoala. 🙂 N-am facut mare lucru peste zi, cred ca aia fu ziua cand am fost la ponei. Si ne-am pus seara in pat, eu cu Marcus. Si cand era adormit, cum il cuprindeam cu bratele, l-am strans si i-am soptit: „I love you Marcus”. Si… s-a ridicat in fund, m-a imbratisat si el si a zis cum nu se poate mai clar :”I love you”. Pentru prima oara. Am adormit cu un nod mare-n gat, si un zambet larg pe buze.

P.S. Am venit a doua zi de la munca si mi-a mai zis o data. Si l-a intrebat tata-su: „Mie nu-mi zici I love you?” Si el a intins bratul spre mine si-a zis: „Mama”. Cum ar veni am exclusivitate o vreme.

Lasă un răspuns

