Motive de divort

M-am dus la ziua lui Justin cu toti trei. S-au distrat, pe la amiaza s-a spart chefu’, si desi era toata lumea obosita, am intrat la Trader Joe’s, ca era chiar in drum. Magazinul cool, lor le place ca sunt carucioare de cumparaturi si pentru copii, da’ pe la final, am meu de oboseala, ca de obicei, incepe sa faca ca toti dracii, ma enervez pe el si-i spun ca nu-i mai iau pumpkinul pe care si-l pusese in cos. Acuma, Julia de obicei il mai paraste, da’ de data asta chiar ea nu zisese nimic, da’ pentru ca nu era foarte smart sa se enerveze pe mine, s-a enervat pe ea, rau, si cu lacrimi in ochi si vocea tremuranda, a strigat, la coada, si era ceva lume in magazin:
„Julia, you’re such a teller, I am not gonna marry you anymore, I’m gonna marry Maggie!”. Ce-am mai raaaaas, si nu numai eu.

4 răspunsuri la „Motive de divort

Lasă un comentariu